Στη Wieden + Kennedy η προβολή της Εθνικής Αγγλίας
Η Wieden & Kennedy επιλέχθηκε για να χειριστεί τον δημιουργικό λογαριασμό της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Αγγλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wieden & Kennedy επιλέχθηκε για να χειριστεί τον δημιουργικό λογαριασμό της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Αγγλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey του ομίλου WPP επέλεξε τον Dan Bennett για να καλύψει τη νεοδημιουργηθείσα θέση του global chief innovation officer, με έδρα το γραφείο της στη Νέα Υόρκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AkzoNobel Decorative Paints προχώρησε στην πρόσληψη της MediaCom για τον χειρισμό του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο αμερικανικό περιοδικό Time επέλεξε το κοινωνικό κίνημα #MeToo ως το «πρόσωπο» που άσκησε τη μεγαλύτερη επιρροή το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelez International προχωρά σε αναθεώρηση του media buying λογαριασμού της στη Βόρεια Αμερική, έπειτα από δυο και πλέον χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Publicis Groupe ονόμασε τον Alan Wexler chief executive της Publicis.Sapient, καθώς ο Chip Register επέλεξε να παραιτηθεί από τα καθήκοντά του στο τέλος του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό communications planning στη Mindshare από την PHD χωρίς να προηγηθεί διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adidas προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media-buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία παραγωγής προϊόντων γιαουρτιού με έδρα της Νέα Υόρκη, Chobani, αποκάλυψε τη νέα της εταιρική εικόνα και παρουσίασε τα σχέδια για το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος BMW προχώρησε στην πρόσληψη της digital εταιρείας Zone για παγκόσμια δουλειά retail marketing services της Rolls Royce, καθώς και για τις μάρκες BMW, Mini και Motorrad στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hilton Worldwide προσέλαβε την TBWA σαν τη βασική παγκόσμια creative συνεργάτιδά της, έπειτα από κλειστή αναθεώρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια συνεργασία του ομίλου WPP με τη Ford τελεί υπό αναθεώρηση κι ενδέχεται να αναθεωρηθεί, αν και οι τελικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμα ληφθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory