Formula One: Ανακοίνωσε υπεύθυνη για το Marketing
Η Formula One προχώρησε στην πρόσληψη της Ellie Norman για να ηγηθεί στο τμήμα Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Formula One προχώρησε στην πρόσληψη της Ellie Norman για να ηγηθεί στο τμήμα Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση δημιουργικής εταιρείας βρίσκεται η Whole Foods Market, εν μέσω της προετοιμασίας εφαρμογής σχεδίου μείωσης τιμών και της προγραμματισμένης εξαγοράς της από την Amazon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πόλη της Λιουμπλιάνας και το Golden Drum Festival ξεκίνησαν να προσκαλούν του Young Drummers, προκειμένου να συμμετάσχουν στον παραδοσιακό Young Drummers Competition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Johnnie Walker προσέλαβε την R/GA London για τον χειρισμό της παγκόσμιας ψηφιακής διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mars λανσάρει μια παγκόσμια πρωτοβουλία, ονόματι Launchpad, μέσω της οποίας θα συνδέει τα brands της με τα start-ups από όλο τον κόσμο, ώστε να συνεργαστούν πάνω σε marketing ενέργειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda Motor Europe ξεκίνησε συζητήσεις με δημιουργικές εταιρείες σχετικά με τις διαφημιστικές της συνεργασίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Nick Brien επιλέχθηκε για να αναλάβει καθήκοντα chief executive για τις επιχειρήσεις της Dentsu Aegis Network στη περιφέρεια Αμερικής και στις Ηνωμένες Πολιτείες, αντικαθιστώντας τον Nigel Morris.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP έπεσε "θύμα" της μεγάλης κυβερνοεπίθεσης που έλαβε χώρα την Τρίτη σε παγκόσμια κλίμακα. Καθησυχαστικός ο Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμη να αναθέσει τον, ύψους 115 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμό της στην PHD μοιάζει η Sainsbury.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chairman του supervisory board του Publicis Groupe και πρώην chief executive του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου, εξεπλάγην από το περιορισμένο μέγεθος αντιδράσεων, που προκάλεσε η απόφαση απόσυρσης από τα δημιουργικά βραβεία για ένα έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaCom αναδείχτηκε νικήτρια στον, ύψους 875 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιο media λογαριασμό του ομίλου PSA, που κατασκευάζει τις μάρκες οχημάτων Peugeot και Citroen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AB InBev προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση για το brand Lime-A-Rita (πρώην Bud Light Lime-A-Rita) στις ΗΠΑ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory