To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση από τη Seat

Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση από τη Seat
Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού προχωρά η Seat, η μάρκα αυτοκινήτου που ανήκει στη Volkswagen.

Η εταιρεία έχει ήδη αποστείλει RFI στους υποψήφιους κι αναμένει τις προτάσεις τους μέσα στις επόμενες ημέρες. Η MullenLowe Group είναι εκείνη που χειρίζεται την τρέχουσα περίοδο τις διαφημιστικές δραστηριότητες του brand (μέσω του παραρτήματος της Βαρκελώνς, Lola MullenLowe), με τη συγκεκριμένη συνεργασία να έχει ξεκινήσει πριν από δυο χρόνια, ενώ οι πληροφορίες τη θέλουν να λαμβάνει κι εκείνη μέρος στον διαγωνισμό.

Τον προηγούμενο μήνα η Guardian Labs συνεργάστηκε με τη Seat στο Ηνωμένο Βασίλειο για τη δημιουργία μιας εκ των μεγαλύτερων καμπανιών που έχει αναπτύξει το in-house παρακλάδι της The Guardian, ενώ η PHD είναι υπεύθυνη για το media planning and buying στην ίδια αγορά. Η MediaCom έχει αναλάβει τις υπόλοιπες διεθνείς αγορές.

"Η MullenLowe Group συνεργάζεται με τη Seat τα δυο τελευταία χρόνια και θα συμμετάσχει και στην αναθεώρηση που πραγματοποιούμε. Για όσο διάστημα διαρκέσει η διαδικασία, η MullenLowe θα συνεχίσει να συνεργάζεται με εμάς, πάνω σε επερχόμενα λανσαρίσματα και προγράμματα επικοινωνίας" ανέφερε εκπρόσωπος της μάρκας αυτοκινήτων.