To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από τη Volkswagen

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από τη Volkswagen

Ο Όμιλος Volkswagen έχει ξεκινήσει παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση για το βασικό της brand, καθώς οι executives του γερμανικού κολοσσού επιδιώκουν να συγκεντρώσουν τον έλεγχο του marketing και να βελτιώσουν την εικόνα της VW μετά το σκάνδαλο ρύπων του 2015.

Η αναθεώρηση, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε επίπεδο holding ομίλων, θα μπορούσε να απειλήσει τη συμμετοχή της Interpublic Group στο marketing των ΗΠΑ, εκεί που η Deutsch Los Angeles έχει τον έλεγχο από το 2009. Ο IPG πιθανότατα θα διαγωνιστεί με τον Omnicom, ο οποίος διατηρεί τον έλεγχο σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης μέσω της DDB. Η BBDO του Omnicom είναι επίσης υπεύθυνη για τη VW σε ορισμένες παγκόσμιες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας.

Ο global chief marketing officer της VW, Jochen Sengpiehl, περιέγραψε στα γερμανικά media το όραμά του για ένα πιο συγκεντρωτικό μοντέλο συνεργατιδών εταιρειών, που θα οργανωθεί γύρω από περιφερειακούς κόμβους. Σε αυτό το πλαίσιο, επιδιώκει να συγκεντρώσει τον παγκόσμιο λογαριασμό σε κόμβους που θα καλύπτουν την Ευρώπη, την Κίνα, τη Βόρεια και Νότια Αμερική, καθώς και τον υπόλοιπο κόσμο. Σημειώνεται πως τα παγκόσμια media της VW αποτελούν αντικείμενο χειρισμού της PHD του ομίλου Omnicom από το 2016 και δεν αναμένεται να αποτελέσουν μέρος της νέας αναθεώρησης.

Ο όμιλος Volkswagen, που διαθέτει τα εμπορικά σήματα VW, Audi, Skoda και Porsche, είναι ο έκτος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο με δαπάνες 6,74 δισ. δολάρια το 2016, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Ad Age Datacenter.

TAGS: Volkswagen