To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο media spec ξεκίνησε η Ferrero

Παγκόσμιο media spec ξεκίνησε η Ferrero
Ο Ιταλός γίγαντας της ζαχαροπλαστικής πίσω από τις Nutella και Kinder προχώρησε στο δεύτερο μεγάλο media spec του media planning and buying μέσα σε τρία χρόνια.

Η Ferrero προσπαθεί δυναμικά τα τελευταία χρόνια να επεκταθεί πέρα από την Ευρώπη, ανοίγοντας ένα εργοστάσιο στην Κίνα το 2015 και αποκτώντας πολλά αμερικανικά προϊόντα από τη Nestlé το 2018 και την Kellogg το 2019.

Στα τέλη του 2019 μετακίνησε μεγάλο μέρος του λογαριασμού media buying and planning, που τότε η αξία του υπολογιζόταν σε 950 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, από την PHD στη Mindshare, συμπεριλαμβάνοντας το σημαντικό αμερικανικό κομμάτι.

Ωστόσο, ένα μετέπειτα spec στη Βρετανία το 2020 δεν πήγε εντελώς ομαλά. Αρχικά και η Starcom και η PHD απέτυχαν να κλείσουν συμφωνία με τη Ferrero, πριν τελικά επιλεγεί η Starcom. Λίγους μήνες αργότερα, η Starcom πήρε επίσης το λογαριασμό στην Κίνα, από τo agency της Dentsu Aegis Network (πλέον Dentsu International), την Carat.

H Starcom πλέον θεωρείται πως δεν ελέγχει άλλες αγορές, ενώ η Mindshare πιστεύεται πως ελέγχει 20, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, όπου η Ferrero ιδρύθηκε το 1946. Ferrero, Starcom και Mindshare αρνήθηκαν να σχολιάσουν.