To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμιο media spec ξεκίνησε το eBay

Παγκόσμιο media spec ξεκίνησε το eBay
H eBay επανεξετάζει το παγκόσμιο media planning της, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, ενώ στόχος είναι να επιλεγεί ένα media agency που θα αναλάβει το σύνολο τoυ λογαριασμου.

Σημειώνεται πως η eBay δαπάνησε πέρυσι για διαφημιστικούς σκοπούς το ποσό των 250 εκατ. δολαρίων. Μέχρι στιγμής η ebay συνεργάζεται με τη θυγατρική της WPP MediaCom από το 2014 και την Blue 449 της Publicis Media από το 2016.

Εκπρόσωπος της eBay επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να συγχωνεύσει τις λειτουργίες της, ενώ δήλωσε επιπλέον ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να προχωρήσει σε δημόσια αίτηση υποβολής πρότασης, γεγονός που συνεπάγεται ότι η επιλογή θα γίνει μεταξύ της WPP και της Publicis.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια του προγράμματος αναδιάρθρωσης του τμήματος μάρκετινγκ της eBay. «Με τη νέα οργανωτική δομή, οι τοπικές ομάδες δουλεύουν μαζί και βρίσκονται πιο κοντά από ποτέ», δήλωσε εκπρόσωπος της eBay, προσθέτοντας ότι «συγχωνεύοντας το roster των διαφημιστικών συνεργατών μας, θα μας βοηθήσει να επικοινωνήσουμε πιο ξεκάθαρα την πρότασή μας στους καταναλωτές».
TAGS: eBay