To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο spec από τη Mondelēz

Παγκόσμιο spec από τη Mondelēz
Σε παγκόσμιο spec για τον διαφημιστικό της λογαριασμό προχωρά η Mondelēz International, όπως αναφέρει το Ad Age, επικαλούμενο πληροφορίες από πηγές προσκείμενες στην εταιρεία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το spec θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο ομίλων (holding groups) και ήδη υπάρχει σχετικό ενεργό ενδιαφέρον. Άλλωστε, η Mondelēz έχει συνεργαστεί τα τελευταία χρόνια με διάφορες εταιρείες από πολλούς ομίλους, συμπεριλαμβανομένων των FCB και Martin Agency του Interpublic Group, Ogilvy της WPP και McGarryBowen και 360i της Dentsu Aegis.

«Συνεχώς αναθεωρούμε τις πρακτικές και τις συνεργασίες μας, για να διασφαλίσουμε πως είμαστε προετοιμασμένοι για το μέλλον. Με τη νέα μας στρατηγική ανάπτυξης και το νέο μοντέλο λειτουργίας, τοποθετούμε το digital στο επίκεντρο της προσέγγισής μας όσον αφορά το marketing, ενώ βρισκόμαστε  στα αρχικά στάδια της αξιολόγησης της δομής», ανέφερε σχετικά στο Ad Age η πολυεθνική εταιρεία.

Σύμφωνα με το Ad Age Datacenter, η Mondelēz αποτελεί τον 91ο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο παγκοσμίως, με τη διαφημιστική επένδυση το 2018 να αγγίζει το 1,25 δισ. δολάρια, αν και μειωμένη κατά 10,6% σε σχέση με το 2016.
TAGS: Mondelez