To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πανκ» νερό από πρώην στέλεχος του Netflix

Πανκ» νερό από πρώην στέλεχος του Netflix
Ο Mike Cessario, πρώην creative director του Netflix στις καμπάνιες για τις σειρές ''Stranger Things'', ''Narcos'' και ''House of Cards'', είναι ο δημιουργός μιας νέας πρότασης στο εμφιαλωμένο νερό που ακούει στο όνομα Liquid Death.

Το Liquid Death λανσάρεται ως το πρώτο «πανκ» νερό και έχει ήδη δημιουργήσει αίσθηση όχι μόνο λόγω του ονόματός του, αλλά και λόγω του ανατρεπτικού του design, καθώς εμφιαλώνεται σε αλουμινένια συσκευασία, που απεικονίζει μια νεκροκεφαλή με μότο τη φράση «Δολοφόνησε τη δίψα σου». 

H start up του Mike Cessario κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 2,26 εκατ. δολαρίων από επενδυτές, ενώ target group του είναι το πανκ ροκ κοινό που απέχει από το αλκοόλ.

Στην ιστοσελίδα του προϊόντος αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Ξεκινήσαμε το Liquid Death με το σατανικό σχέδιο να εξολοθρεύσουμε όλα εκείνα τα κλισέ που συνοδεύουν το μάρκετινγκ των εμφιαλωμένων νερών. Πήραμε το πιο υγιεινό ποτό στον κόσμο και το κάναμε εξίσου αστείο και διασκεδαστικό με τα αντίστοιχα brands των energy drinks, των αναψυκτικών και της μπίρας».

Προς το παρόν το Liquid Death διατίθεται μόνο διαδικτυακά, ενώ μέρος των εσόδων θα δοθεί για τον καθαρισμό των ωκεανών από τα πλαστικά.
TAGS: Netflix