To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PepsiCo: Τέλος στη συνεργασία με τη VMLY&R

PepsiCo: Τέλος στη συνεργασία με τη VMLY&R
Η PepsiCo αποφάσισε να τερματίσει τη σχέση της με την VMLY&R μετά από 8,5 χρόνια, σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας ποτών και τροφίμων.

Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP υπολόγιζε το Gatorade και την Tropicana σαν δύο από τους μεγαλύτερους λογαριασμούς της, που "έτρεχαν" από τα κεντρικά της γραφεία στο Κάνσας των ΗΠΑ.

"Η Gatorade και η digital εταιρεία VML έχουν απολαύσει μια επιτυχημένη σχέση τα τελευταία 8,5 χρόνια (η συνεργασία με την Tropicana κράτησε τεσσεράμισι χρόνια)", ανέφερε ο εκπρόσωπος της Pepsi, προσθέτοντας: «Εξετάζοντας το μέλλον, θα αξιολογήσουμε ένα διαφοροποιημένο μοντέλο εντός του digital πεδίου. Οι εμπλεκόμενες εταιρείες θα ξεκινήσουν τη μετακίνηση του έργου, ωστόσο θα συνεχίσουν να συνεργάζονται καθ' όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου 2018».

Τα παραπάνω νέα έρχονται περίπου δύο εβδομάδες μετά την ανακοίνωση του WPP ότι η VML θα συγχωνευθεί με το πιο παραδοσιακό δημιουργικό δίκτυο της Y&R για να σχηματίσει την VMLY&R, στην πρώτη σημαντική κίνηση που πραγματοποίησε ο νέος CEO του holding ομίλου, Mark Read.

Σημειώνεται πως η TBWA\Chiat\Day χειρίστηκε το digital του Gatorade από το 2008 έως το 2010, όταν η PepsiCo μετακινήθηκε από τον Omnicom για να απονείμει τον συγκεκριμένο λογαριασμό στη VML, έπειτα από αναθεώρηση. Στη συνέχεια (το 2014), η VML πρόσθεσε στα καθήκοντά της και το digital του Tropicana. Τα τελευταία χρόνια, η Pepsi έχει μετακινήσει μεγάλο μέρος της social media δουλειάς in-house.  
TAGS: PepsiCo