Pernod Ricard: Στην Carat τα media στην Ευρώπη

H Pernod Ricard επέλεξε την
Carat της Dentsu για το λογαριασμό των media στην περιοχή της
EMEA, αξίας 100 εκατ. ευρώ. Το
media planning and buying ανατέθηκε στην Carat, μετά από σχετικό
spec. Η Pernod Ricard ξεκίνησε
την επανεξέταση
του media λογαριασμού της στα ευρωπαϊκά media τον
Ιανουάριο, με την
υποστήριξη της ID
Comms, με σκοπό
να βρει ένα συνεργάτη υπό τον
οποίο θα ενοποιήσει τον media
λογαριασμό της.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Pernod Ricard συνεργάζεται με τη Manning Gottlieb της OMD για τον προγραμματισμό και το media buying. Η Omnicom Media Groupe επιλέχθηκε το 2021. Τα brands της Pernod Ricard συνεργάζονται με πολλαπλούς ομίλους και η αναθεώρηση του Ιανουαρίου αποτέλεσε μέρος ενός ευρύτερου παγκόσμιου μετασχηματισμού για την εδραίωση του νέου καταλόγου των media agencies. Η Carat agency θα εργαστεί σε 15 αγορές, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας. Η Pernod Ricard έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τις Virtue Worldwide, Crispin Porter Bogusky, Droga5 London, Buzzman και M&C Saatchi για το δημιουργικό της.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Pernod Ricard συνεργάζεται με τη Manning Gottlieb της OMD για τον προγραμματισμό και το media buying. Η Omnicom Media Groupe επιλέχθηκε το 2021. Τα brands της Pernod Ricard συνεργάζονται με πολλαπλούς ομίλους και η αναθεώρηση του Ιανουαρίου αποτέλεσε μέρος ενός ευρύτερου παγκόσμιου μετασχηματισμού για την εδραίωση του νέου καταλόγου των media agencies. Η Carat agency θα εργαστεί σε 15 αγορές, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας. Η Pernod Ricard έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τις Virtue Worldwide, Crispin Porter Bogusky, Droga5 London, Buzzman και M&C Saatchi για το δημιουργικό της.