To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Philips: Αναθεώρηση συνεργασίας με τις εταιρείες media specialists

Philips: Αναθεώρηση συνεργασίας με τις εταιρείες media specialists
Η Philips προχωρά σε επαναξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο αγοράζει media, ώστε να τον καταστήσει σαν ένα "πολύ πιο στρατηγικό κομμάτι" της δημιουργικής διαδικασίας, καθώς επιδιώκει να καταστήσει το Media buying περισσότερο αποτελεσματικό και να διασφαλίσει τα όριά της, απέναντι στον αντίκτυπο των ζητημάτων brand ασφάλειας.

Η αναθεώρηση, που καθοδηγήθηκε από τον global head του digital marketing and media, Blake Cahill, είχε σαν αποτέλεσμα αρκετές αλλαγές. Συγκεκριμένα, η τεχνολογική εταιρεία έφερε In-house το data management και τώρα βελτιώνει καθημερινά τα ad placements της.

"Κανείς δεν μας χαρίζει δισεκατομμύρια διαφημιστικά δολάρια κι έτσι, αυτά που ξοδεύουμε πρέπει να είναι όσο περισσότερο αποτελεσματικά γίνεται. Είτε μιλάμε για placement ή για click through και οποιοσδήποτε κι αν είναι στόχος της καμπάνιας, θέλουμε τις καλύτερες πρακτικές in-house" εξήγησε ο Cahill.

Επιπλέον, στην προσπάθειά της να ενισχύσει τη διαφάνεια, η Philips αναθεωρεί το media buying σε κάθε αγορά ξεχωριστά. Για παράδειγμα, νωρίτερα μέσα στο έτος μετακίνησε διαφήμιση από website της Δανίας, έπειτα από τη δημοσίευση "εμπρηστικού περιεχομένου, που συγκρούστηκε με τις brand αξίες μας".

Στο πλαίσιο της αναθεώρησης, περιλαμβάνεται και ο τρόπος συνεργασίας με τις media εταιρείες, με τον Cahill να επισήμανε πως "τις ωθούμε να είναι περισσότερο στρατηγικές και όχι απλά να πιέζουν κουμπιά και να αγοράζουν media". Αυτή η κίνηση έφερε αύξηση στις αμοιβές τους, ωστόσο "ήταν μια επένδυση που άξιζε".   
TAGS: Philips