To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Πληγή» 30 δισ. δολαρίων το ad fraud διεθνώς

«Πληγή» 30 δισ. δολαρίων το ad fraud διεθνώς
Το κόστος του ad fraud έφτασε φέτος στα 23 δισ. δολάρια και ενδέχεται να διαμορφωθεί στα 30 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Cheq.

Η συνολική δαπάνη στην κατηγορία των ψηφιακών διαφημίσεων υπολογίζεται ότι το 2019 θα φτάσει στα 316 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Cheq, ένα ποσό που ξεπερνά το ΑΕΠ της Μαλαισίας.

Σύμφωνα με το World Federation of Advertisers οι καταναλωτές δεν βλέπουν περίπου το 30% των διαφημίσεων, ενώ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Anthony Hitchings στους Financial Times, «τα επίπεδα ad fraud είναι εντυπωσιακά, τη στιγμή που η βιομηχανία εξακολουθεί να ξοδεύει διαφημιστικά budgets σε κάτι που είναι ουσιαστικά οργανωμένο έγκλημα».

Το γεγονός ότι η αγορά είναι τόσο διάτρητη οφείλεται τόσο στην έλλειψη ρυθμιστικού πλαισίου όσο και στην πολυπλοκότητά της, καθώς οι εφαρμογές που αντιμετωπίζουν το ad fraud δέχονται 20.000 αιτήματα το λεπτό.

Η Cheq προβλέπει ότι το πρόβλημα θα παίρνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις, με το κόστος για τους διαφημιστές να φτάνει στα 32 δισ. το 2022 και το βάρος να πέφτει στους ώμους μικρών εταιρειών, που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αποφύγουν το ad fraud.
TAGS: ad fraud