To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πρώτη καμπάνια για το Meta μετά το rebranding

Πρώτη καμπάνια για το Meta μετά το rebranding
Η Meta λανσάρει την πρώτη της καμπάνια μετά το rebranding της εταιρείας. Στο σποτ της καμπάνιας εμφανίζεται μια ομάδα φίλων που κοιτάζει κλασικούς πίνακες, πιθανώς σε ένα μουσείο, με την προσοχή να εστιάζεται σε έναν πίνακα που απεικονίζει μια τίγρη και ένα βουβάλι. Καθώς τα παιδιά παρατηρούν τον πίνακα, η εικόνα αποκτά άλλη διάσταση και τους μεταφέρει στον κόσμο του metaverse, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του virtual reality.

Με το rebranding, ο Zuckerberg ποντάρει πολλά σε αυτό που βλέπει ως το μέλλον του διαδικτύου, το οποίο, όπως πιστεύει, θα είναι μέρος μιας ψηφιακής οικονομίας. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει τη λειτουργία αυτόματης αναγνώρισης προσώπου για φωτογραφίες και βίντεο μετά από μία δεκαετία, επικαλούμενο σχετικές «ανησυχίες».

 Η εταιρεία του Mark Zuckerberg δήλωσε ότι θα διαγράψει τα δεδομένα σάρωσης προσώπου πάνω από ενός δισεκατομμυρίου χρηστών. Αυτή η κίνηση έχει εγείρει πολλές ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικότητας στο παρελθόν. Εν τω μεταξύ, ο Zuckerberg ανακοινώνοντας την αλλαγή ονόματος, δήλωσε ότι τώρα θέλουν να είναι γνωστοί ως μια metaverse εταιρεία και ότι το υπάρχον όνομα δεν θα μπορούσε «να αντιπροσωπεύει πιθανώς όλα όσα κάνουμε σήμερα, πόσο μάλλον στο μέλλον»