To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε διαφημιστικό κολοσσό εξελίσσεται η Amazon

Σε διαφημιστικό κολοσσό εξελίσσεται η Amazon

Η Amazon αυτή την στιγμή αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και πλέον αντιστοιχεί περίπου στο 50% του συνόλου των online πωλήσεων, που λαμβάνουν χώρα στις ΗΠΑ. Παράλληλα, όμως, βρίσκεται και σε τροχιά να αποτελέσει και το νέο «μεγαθήριο» στον χώρο της online διαφήμισης, απειλώντας τους διαφημιστικούς κολοσσούς της Silicon Valley και αλλάζοντας τον τρόπο, που λειτουργεί η θρυλική διαφημιστική βιομηχανία των ΗΠΑ, που έχει για έδρα την Madison Avenue.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της WSJ, o γίγαντας του e-commerce έχει αναρριχηθεί στην τρίτη θέση της αγοράς ψηφιακής διαφήμισης των ΗΠΑ, πίσω μόνο από το Google και το Facebook. Αν και αυτή την στιγμή διατηρεί μόλις το 4% της αγοράς, επεκτείνει συνεχώς την πρόταση της για τους διαφημιζομένους ενώ «τρέχει» επιθετική πολιτική στελέχωσης του τμήματος της που αφορά την διαφήμιση. Τα έσοδα της Amazon από την διαφήμιση αναμένεται να διπλασιαστούν φέτος και αν αγγίξουν τα 5,83 δις δολάρια, σύμφωνα με το eMarketer.

Οι διαφημιστικές πωλήσεις της εκτιμάται πως θα εκτιναχθούν στα 28.4 δις δολάρια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Cowen & Co. Το ποσό αυτό ξεπερνά τα συνολικά συνδυαστικά διαφημιστικά έσοδα όλων των τηλεοπτικών δικτύων παγκοσμίως, όπως τα καταγράφει η GroupM. To κομμάτι των διαφημιστικών υπηρεσιών της Amazon εξελίσσεται σταδιακά σε επιχείρηση με όλο και υψηλότερα περιθώρια κέρδους ενώ όπως όλα δείχνουν αλλάζει και την διαφημιστική βιομηχανία των ΗΠΑ.

Αναλυτικότερα, τα νέα κεντρικά γραφεία που ετοιμάζει στην Νέα Υόρκη αναμένεται να την βοηθήσουν να οικοδομήσει νέους και ισχυρότερους δεσμούς με το παραδοσιακό κέντρο της αγοράς διαφήμισης, που μεταξύ άλλων, μπορούν να την βοηθήσουν στην προσέλκυση ιδιαίτερα ταλαντούχων και καταρτισμένων στελεχών του χώρου. 

Επίσης θα πρέπει να αναφερθεί πως πλέον οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες του κόσμου καταβάλλουν κάθε προσπάθεια προκειμένου να κατανοήσουν και να εξειδικευτούν στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η Amazon όσον αφορά την διαφήμιση, ο οποίος διαφέρει ριζικά με οτιδήποτε άλλο έχουν γνωρίσει στο παρελθόν.

TAGS: Amazon