To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sorrell: Καμία πρόθεση για κόψιμο των μπάτζετ

Sorrell: Καμία πρόθεση για κόψιμο των μπάτζετ
Sorrell: Καμία πρόθεση για κόψιμο των μπάτζετ

Οι αρχικές προβλέψεις, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφεραν αύξηση της τάξης του 2% σε ετήσια βάση, για το 4ο τρίμηνο του 2001, ωστόσο την ίδια στιγμή επικρατούσε ανησυχία σχετικά με το «κόψιμο» των δαπανών από την πλευρά των διαφημιζόμενων. Ο όμιλος WPP, από την πλευρά του, παρουσίασε αύξηση 6,1% στο πρώτο μισό του έτους, ενώ, σύμφωνα με όσα υποστήριξε σε ομιλία του ο Sorrell, η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης τα τελευταία χρόνια οφείλεται κυρίως στις εταιρείες που έχουν αποφασίσει να επενδύσουν σε αυτό τον τομέα, προκειμένου να μεγαλώσουν τις επιχειρήσεις και τα brands τους.

«Με βάση αυτά που διαβάζουν στις εφημερίδες και βλέπουν στις ειδήσεις, οι διαφημιζόμενοι θα είναι ανήσυχοι και οι καταναλωτές περισσότερο ανήσυχοι. Αν διαχειρίζεσαι μια εταιρεία, θα είσαι πιο προσεκτικός σχετικά με τις επενδύσεις κεφαλαίου, για να δημιουργήσεις μεγαλύτερα περιθώρια. Δεν έχω αντιληφθεί ακόμα πρόθεση για \"κόψιμο\" στα μπάτζετ» τόνισε μεταξύ άλλων ο Sorrell. Σε άλλα σημεία της ομιλίας του, ο CEO της WPP υποστήριξε πως η τηλεοπτική διαφημιστική αγορά δεν μοιάζει τόσο ανταγωνιστική πλέον για τους πελάτες, σημείωσε πως διατηρεί ακόμα επιφυλάξεις σχετικά με τις δυνατότητες των social media και τόνισε την ανάγκη συνεργασίας ανάμεσα στους ιδιοκτήτες των media και τις διαφημιστικές εταιρείες.