To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Deutsch η Reebok διεθνώς

Στην Deutsch η Reebok διεθνώς

Η Deutsch του Ιnterpublic Group αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που έτρεξε η Reebοk για τον παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό.

Η εταιρεία αθλητικής ένδυσης και υπόδησης που εξαγοράστηκε το 2005 από την
Adidas ξεκίνησε την σχετική διαδικασία το 2018 μερικούς μήνες την απόφαση της να εντάξει στο δυναμικό της στις αρχές της προηγούμενης χρονιάς την Melanie Boulden σαν vp of global marketing.

Σύμφωνα με το
adweek, η Deutsch κλήθηκε να αντιμετωπίσει στο spec τις Joan, TBWA\Chiat\Day και Translation. To αμερικάνικο site αναφέρει πως η Venables Bell & Partners, που χειριζόταν, μέχρι πρότινος, τον λογαριασμό, αρνήθηκε να συμμετάσχει στην διαδικασία.

Αξίζει να σημειωθεί πως το καλοκαίρι του 2018, η
Reebok επέλεξε να διακόψει και την 20ετή συνεργασία της με την Carat και να μετακινήσει τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning & buying στην MediaCom.

TAGS: Reebok