To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Publicis τα media της Meta διεθνώς

Στην Publicis τα media της Meta διεθνώς
Η Meta δίνει το global media business της στο Spark Foundry της Publicis, μετά από review του λογαριασμού της που πραγματοποίησε τον περασμένο Μάρτιο. Το review, ένα από τα σημαντικότερα της φετινής χρονιάς, περιελάμβανε αρχικά τους Publicis, Havas και τους incumbents, WPP και Dentsu. Το Mindshare του GroupM, το οποίο χειριζόταν προηγουμένως το media business της Meta, αποχώρησε από το review τον Ιούλιο. Μετά την άμεση αλλαγή του ονόματος του Facebook σε Meta, σηματοδοτείται ότι το Spark Foundry θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στο rebranding της εταιρείας και στις προσπάθειες να επανασυνδεθεί με το κοινό της.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το Spark Foundry θα είναι ο νέος global media planning and buying συνεργάτης μας σε όλο το χαρτοφυλάκιο του brand της Meta», δήλωσε η Meta σε σχετικό mail στο Adweek. Το Spark Foundry θα είναι υπεύθυνο για τη στρατηγική ηγεσία, την καινοτομία των media, το planning και τις επενδύσεις, τις διακαναλικές προσεγγίσεις, τα εργαλεία, την τεχνολογία και τα operations της εταιρείας. 

«Έχουμε μια μακρά κληρονομιά κορυφαίων brands μέσω του μετασχηματισμού τους και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Meta για το επόμενο βήμας στην εξέλιξη της εταιρείας», ανέφερε σε δήλωση της η CEO του Spark Foundry US, Sarah Kramer. 
Το global media spend ήταν 701 εκατ. δολάρια μεταξύ του Ιουλίου του 2020 και του Ιουνίου του 2021, σύμφωνα με το COMvergence, ωστόσο δεν συμπεριλαμβάνει ορισμένο digital spend το οποίο χειρίζεται η Meta απευθείας.
TAGS: Publicis