To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Thomas Cook: Ακυρώθηκε καμπάνια 26 εκατ. λιρών

Thomas Cook: Ακυρώθηκε καμπάνια 26 εκατ. λιρών
Ο Tom Bazeley, ιδρυτής και managing director του ad agency Gaggle, δήλωσε στο Campaign πως ήταν καθ' οδόν για να πετάξει στην Μαγιόρκα για τα γυρίσματα ενός διαφημιστικού για την Thomas Cook. Ωστόσο η κατάρρευση του βρετανικού ταξιδιωτικού ομίλου άφησε την startup χωρίς χρήματα.

Η Gaggle, που είχε ιδρυθεί τον Ιούνιο, είχε προσκληθεί να πάρει μέρος σε pitch της Thomas Cook όπου και κέρδισε τις υπόλοιπες τέσσερις εταιρείες. Το brief ήθελε να δώσουν ένα πιο σύγχρονο ύφος στην Thomas Cook αφήνοντας πίσω την εικόνα της κλασικής παραδοσιακής εταιρείας διακοπών. Η ιδέα παρουσιάστηκε στον managing director της Thomas Cook στην Βρετανία και αμέσως ορίστηκε το budget. 500.000 λίρες έξοδα παραγωγής και περισσότερα από 26 εκατομμύρια λίρες για να τρέξουν οι διαφημίσεις στα media για πάνω από 10 μήνες.

Μέχρι και την περασμένη εβδομάδα η Thomas Cook καθησύχαζε τους ανθρώπους της Gaggle πως ο κινέζος επενδυτής, βλέπε Fosun, γνώριζε όλες τις λεπτομέρειες και ήταν θετικός για το project. Η κατάρρευση ωστόσο ήρθε, το διαφημιστικό δεν έγινε ποτέ και όπως δηλώνει ο Bazeley το οικονομικό χτύπημα που δέχθηκε η Gaggle είναι πολύ μεγάλο για μία εταιρεία που μόλις ξεκίνησε. 

Η Dentsu Aegis Network χειρίστηκε τους περισσότερους από τους λογαριασμούς της Thomas Cook την περασμένη δεκαετία, ενώ agencies όπως Carat, iProspect και BJL είχαν επίσης δουλέψει με την εταιρεία. Η Rachel McDonald, chief executive της Dentsu Aegis Network North δήλωσε: "Η συνεργασία μας με την Thomas Cook διήρκησε πάνω από 10 χρόνια, διάστημα μέσα στο οποίο αναπτύχθηκαν μοναδικές σχέσεις και δημιουργήσαμε πολυβραβευμένες δουλειές για τις οποίες είμαστε όλοι απίστευτα υπερήφανοι. Αν και θα μας λείψει η συνεργασία με τους συναδέλφους μας στην Thomas Cook, οι επαγγελματικές μας πρακτικές έχουν διασφαλίσει το γεγονός πως ο αντίκτυπος στην επιχείρησή μας και στο προσωπικό θα είναι ελάχιστες". 




TAGS: Thomas Cook