To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το εργατικό δυναμικό της Gen Z αλλάζει τη διαφήμιση

Το εργατικό δυναμικό της  Gen Z αλλάζει τη διαφήμιση
Η διαφημιστική βιομηχανία χρειάζεται να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες που δημιουργεί το συνεχώς αυξανόμενο εργατικό δυναμικό της Gen Z, διαπιστώνει νέα έρευνα του Institute of Practitioners in Advertising (IPA), που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Hall & Partners.
Σύμφωνα με αυτή, τα μέλη της Gen Z, που θα αποτελούν και το μεγαλύτερο μέρος του εργατικού δυναμικού εντός της επόμενης δεκαετίας, θα αναδιαμορφώσουν βάσει της οπτικής και των αξιών τους τα παραδοσιακά εργασιακά περιβάλλοντα και θα επηρεάσουν τον τρόπο επικοινωνίας και τις καθιερωμένες σχέσεις μεταξύ των διαφημιστικών agencies και των πελατών. Κάτι που θα αναγκάσει τελικά τις εταιρείες και τα brands να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.
Τα άτομα που ανήκουν στην Gen Z, αυτά δηλαδή που γεννήθηκαν μεταξύ 1996 -2012, θα αποτελούν το 35% του εργατικού δυναμικού έως το 2033 (στη Βρετανία ), ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 12%. Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε, εξέτασε τον πιθανό αντίκτυπο που θα έχει αυτή η αλλαγή και διερεύνησε τις πιθανές εσφαλμένες εκτιμήσεις και παρερμηνείες που ενδεχομένως θα μπορούσαν να συμβούν, ως επακόλουθο, μεταξύ των διαφημιστικών agencies και των πελατών, με στόχο να συμβάλει τελικά σε πιο αποτελεσματικές, ισχυρές συνεργασίες και σε μεγαλύτερες επιτυχίες