To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το πλαίσιο λειτουργίας του Publicis Spine

Το πλαίσιο λειτουργίας του Publicis Spine
Ο Όμιλος Publicis υποστηρίζει πως το νέο τμήμα data και τεχνολογίας, το Publicis Spine μπορεί να καταστεί "κάτι περισσότερο από έναν απαραίτητο εταίρο" για τα brands, καθώς επιδιώκει να συγκεντρώσει νέα έσοδα.

Το Spine αξιοποιεί προσωπικό 3.500 ατόμων, καθώς και πόρους και data από το σύνολο του μητρικού ομίλου, με τις Publicis Media και Publicis.Sapient, Steve King, χαρακτήρισε το Publicis Spine σαν "την προσπάθειά μας να τοποθετήσουμε το data και την τεχνολογία στην καρδιά της εταιρείας μας", ενώ στόχος είναι να βοηθήσει τους πελάτες "με τον μετασχηματισμό στο marketing και στις ψηφιακές επιχειρήσεις".

Πλέον, τα brands θα μπορούν να δημιουργήσουν IDs για αυτόνομους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας την "ενοποιημένη αντιστοίχιση δεδομένων" που προσφέρει το Spine και συνδέει first, second και third-party data. Επιπρόσθετα, θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα planning, μετρήσεων και activation, ονόματι PeopleCloud.

Ο όμιλος Publicis ξόδεψε 18 μήνες, περίπου, για το στήσιμο του Spine, ενώ στη θέση chief executive τοποθετήθηκε η πρώην global brand president της Starcom, Lisa Donohue.