To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Trojan: Στη 72andSunny ο δημιουργικός λογαριασμός

Trojan: Στη 72andSunny ο δημιουργικός λογαριασμός
Η 72andSunny New York κατάφερε να αφήσει πίσω της άλλες ανταγωνίστριες εταιρείες και να αναλάβει τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας προφυλακτικών Trojan, έπειτα από σχετική αναθεώρηση.

Αργότερα μέσα στο καλοκαίρι, η διαφημιστική εταιρεία θα λανσάρει και την πρώτη της καμπάνια, με στόχο να καθοδηγήσει τη νέα γενιά σε αναδυόμενες συμπεριφορές γύρω από το ασφαλές σεξ.

Σχολιάζοντας τη νέα συνεργασία, ο VP του marketing στην Trojan, Bruce Weiss, στάθηκε στην επιρροή που ασκεί η δουλειά της 72andSunny. Σημειώνεται πως η Trojan δεν διατηρούσε σταθερή δημιουργική συνεργασία για αρκετά χρόνια, προτιμώντας την ανάθεση δουλειών σε ποικίλες εταιρείες του ρόστερ της, όπως οι The Joey Company και Colangelo.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Kantar Media η Trojan ξόδεψε μόλις 17 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα placements το 2017, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το brand ανήκει στην εταιρεία οικιακών καταναλωτικών ειδών, Church & Dwight.

Τέλος, η προηγούμενη αναθεώρηση είχε λάβει χώρα στα τέλη του 2016, με τη SapientRazorfish να αναλαμβάνει digital και social media καθήκοντα.
TAGS: 72andSunny