To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Twitter: Λανσάρει συνδρομητικό προϊόν

Twitter: Λανσάρει συνδρομητικό προϊόν
Η Twitter Inc. λανσάρει ένα προϊόν συνδρομής σε χρήστες στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη και πιο πολύτιμη αγορά της, σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τις δραστηριότητές της πέρα από το targeted advertising. Η εταιρεία λάνσαρε στις αρχές Ιούνιου το Twitter Blue, μια μηνιαία συνδρομή 2,99 δολαρίων, η οποία δίνει στους χρήστες πρόσβαση σε αποκλειστικές λειτουργίες. Έχει διατεθεί προς το παρόν σε δύο μόνο αγορές -τον Καναδά και την Αυστραλία και κυκλοφόρησε πρόσφατα στις ΗΠΑ και τη Νέα Ζηλανδία.

Το Twitter Blue προσφέρει στους συνδρομητές προνόμια, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας προεπισκόπησης και αλλαγής των tweets πριν από την αποστολή τους, καθώς και προσαρμόσιμα app icons και color themes. Νέες επιλογές προστίθενται αυτή την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένης αυτής που θα επιτρέπει στους συνδρομητές να διαβάζουν ορισμένες ειδήσεις χωρίς διαφημίσεις.

Το Twitter συνεργάστηκε με ειδησεογραφικούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των USA Today, BuzzFeed και Washington Post, και θα καταβάλλει στους εκδότες ένα μικρό fee για να επιτρέψει στους συνδρομητές να διαβάζουν ένα story χωρίς καμία διαφήμιση. Υπενθυμίζεται πως τον Μάρτιο, το Twitter απέκτησε την ad-free news εταιρεία Scroll.
TAGS: Twitter