To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Δημιουργεί in-house content οντότητες

Unilever: Δημιουργεί in-house content οντότητες
Η Unilever ρίχνει περισσότερο βάρος στη δημιουργία περιεχομένου In-house και λανσάρει δυο αφοσιωμένες μονάδες για το branded content.

Ο κολοσσός FMCG προχώρησε σε σύναψη συνεργασίας με την εταιρεία Oliver για τη δημιουργία της U-Studio, μιας ενσωματωμένης οντότητας σε διάφορα μέρη των επιχειρήσεών της, που θα εστιάσει στις ανάγκες του content (need content). Τη U-Studio θα συμπληρώσει η U-Entertainment,η οποία θα εστιάσει στο "passions content" και θα εργαστεί για να συνδέσει τα παγκόσμια brands της εταιρείας με συνεργάτες του χώρου της διασκέδασης, ώστε να δημιουργήσει σχετικό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, η σκέψη της Unilever πίσω από το λανσάρισμα αυτών των δυο μονάδων είναι πως όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποφεύγουν και μπλοκάρουν την "interruption-based διαφήμιση", αναζητώντας "περιεχόμενο-διέξοδο".

Το need content θα περιλαμβάνει e-commerce εικόνες, how-to videos, infographics και user generatde content, ενώ το passions content θα περιλαμβάνει τηλεοπτικές σειρές, web σειρές και μουσική, μέσω των οποιών η Unilever θα επιδιώξει να "δημιουργήσει σημαντικές brand επιδράσεις, ιδιαίτερα στους millenials".

Σημειώνεται πως η Oliver έχει δημιουργήσει "in-house" λύσεις για εταιρείες όπως οι Starbucks, BMW και Ryanair.    
TAGS: Unilever