To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

VF Corp.: Στην PHD τα πανευρωπαϊκά media

VF Corp.: Στην PHD τα πανευρωπαϊκά media
Η VF Corporation, ιδιοκτήτρια εταιρεία brands outdoor ένδυσης και υπόδησης, όπως η Timberland, η North Face, η EastPak, η JanSport και η Vans, αποφάσισε να αναθέσει στην PHD τον πανευρωπαϊκό media buying λογαριασμό της.

Η VF Corporation, η οποία δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι σκοπεύει να αποχωριστεί τη μονάδα denim, η οποία περιλαμβάνει τα Wrangler και Lee Jeans, πιστεύεται ότι δαπανά περίπου 30 εκατομμύρια λίρες ετησίως σε media σκοπούς στην περιφέρεια.

Η PHD που ανήκει στον όμιλο Omnicom αναλαμβάνει τον λογαριασμό από τη Vizeum του δικτύου Dentsu Aegis Network, τον οποίο το κέρδισε το 2015.  Σημειώνεται πως η VF Corporation δαπάνησε 716 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση και promotion σε παγκόσμια κλίμακα στη διάρκεια της περσινής χρονιάς.

Στο μεταξύ, οι παλιοί επενδυτές της εταιρείας τόνισαν στη διάρκεια της τελευταίας παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων, πως ένα από τα «μεγάλα μαθήματα» τα δυο προηγούμενα χρόνια, ήταν πως «η ενίσχυση της brand εμπειρίας μετρά περισσότερο στη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές και δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις», που οδηγούν σε αποτελέσματα.

«Όλοι βλέπουμε ότι ο Αμερικανός καταναλωτής εξακολουθεί να είναι ανοιχτός και παρακινείται να αλληλεπιδράσει με ισχυρά brands, brands με τα οποία συνδέεται, brands που παρέχουν προϊόντα και εμπειρίες σχετικές με τον χαρακτήρα τους. Το ίδιο πράγμα ισχύει τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία» ανέφερε η εταιρεία.

TAGS: PHD, VF Corp.