To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone: Στην O&M London το βρετανικό δημιουργικό

Vodafone: Στην O&M London το βρετανικό δημιουργικό
Η Vodafone μετακίνησε τον, ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών, βρετανικό δημιουργικό λογαριασμό στην Ogilvy & Mather London από την Grey London (του ομίλου WPP), καθώς επιδίωκε αλλαγή στη marketing στρατηγική της για να ανταποκριθεί καλύτερα στον ανταγωνισμό με τις EE και O2. Για το σκοπό αυτό, είχε πραγματοποιήσει συζητήσεις με εταιρείες τόσο εντός όσο κι εκτός WPP.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο UK commercial director της Vodafone, Γλαύκος Περσιάνης προκρίνει μια στρατηγική που εστιάζει στις βασικές υπηρεσίες Mobile τηλεφωνίας παρά στα πρόσθετα οφέλη.

Σε ότι αφορά την O&M που ανέλαβε τον λογαριασμό, θα λανσάρει ένα βρετανικό παράρτημα της Team Red (η αποκλειστική ομάδα που έχει στήσει ο WPP για τη Vodafone), σε συνεργασία με τη MEC, που χειρίζεται το global media planning and buying από το 2014.

Σημειώνεται πως η Grey London ανέλαβε τον χειρισμό του βρετανικού λογαριασμού τον Φεβρουάριο του 2015 από την "αδερφή" Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R.