To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walmart: Όλο και πιο δυναμικά στο online advertising

Walmart: Όλο και πιο δυναμικά στο online advertising

Η Google και το Facebook αποτελούν τους αδιμαφισβήτους κολοσσούς του χώρου της online διαφήμισης σε παγκόσμιο. Το «δυοπώλιο» αυτό ακολουθεί κατά πόδας η Amazon, που δείχνει να έχει βλέψεις να κατορθώσει κάποια στιγμή να ανατρέψει τα σημερινά δεδομένα. Συγκεκριμένα, η Amazon βρίσκεται σταθερά στην τρίτη θέση, όσον αφορά την απορρόφηση online διαφήμισης, πίσω από το «δυοπώλιο» των Google και Facebook, και δείχνει να καλύπτει το έδαφος με όλο και ταχύτερα βήματα. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν πριν από λίγο καιρό, ο «γίγαντας» του e-commerce κατόρθωσε το 2018 να διπλασιάσει τα έσοδά του από διαφημίσεις και να ξεπεράσει για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια (10,1).

Πλέον, όμως, φαίνεται να υπάρχει ένας ακόμη κολοσσός, που ετοιμάζεται να διεκδικήσει σημαντικό κομμάτι από την πίτα του online. Ο λόγος για τον «γίγαντα» των σουπερμάρκετ Walmart, που μόλις προχώρησε στην εξαγορά της adtech εταιρείας Polymorph Labs με έδρα το San Francisco. Aυτή, μάλιστα, η εξέλιξη αποτελεί απλά την πιο πρόσφατη σε μια σειρά κινήσεων που έχει πραγματοποιήσει το τελευταίο διάστημα ο retailer με στόχο να ανταγωνιστεί ουσιαστικά κατά κύριο λόγο την Amazon.

H αλυσίδα σουπερμάρκετ που έχει κύκλο εργασιών 514,4 δις δολάρια και λειτουργεί ένα δίκτυο 11. 348 καταστημάτων σε 27 διαφορετικές χώρες, έχει αναπτύξει το δικό της in-house διαφημιστικό business unit με την επωνυμία Walmart Media Group και επιχειρεί να το ενισχύσει μέσω εξαγορών. Η περίπτωση της Polymorph είναι χαρακτηριστική καθώς η εταιρεία από το San Fransico έχει δημιουργήσει μια εξειδικευμένη τεχνολογική πλατφόρμα και ένα ad server υψηλής ταχύτητας, που θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους της Walmart να επιλέγουν καλύτερα το ακροατήριο τους με κριτήριο την προηγούμενη αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.  Προσφέρει την δυνατότητα εύκολου και γρήγορου διαχωρισμού των αγοραστών με βάση τα προϊόντα που επιλέγουν ενώ μετρά και την επίδραση που έχει η διαφήμιση στις πωλήσεις. 

Εξηγώντας την εξαγορά σε κείμενο της στο blog της εταιρείας η Stefanie Jay, vice president & general manager της Walmart Media Group ανέφερε, μεταξύ άλλων,: «Μπορούμε να βοηθήσουμε τα brands να καταλάβουν εάν κάποιος είδε την διαφήμιση τους στην πλατφόρμα της Walmart ή κάπου στο internet και μετά προχώρησε στην αγορά του προϊόντος είτε σε κάποιο κατάστημα είτε online. Κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό στην κλίμακα που μπορεί να το επιτύχει η Walmart."

Yπενθυμίζεται πως το 2018 η Walmart προχώρησε στην εξαγορά του ινδικού e-commerce κολοσσού καταβάλλοντας περίπου 20 δις δολάρια και ενισχύοντας ακόμη περισσότερα τα online properties της. 

TAGS: Walmart