To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walmart: Στόχος τα 10 δισ. διαφημιστικά έσοδα ετησίως

Walmart: Στόχος τα 10 δισ. διαφημιστικά έσοδα ετησίως
Την πιο δυναμική δραστηριοποίησή της στο κομμάτι των ad sales δρομολογεί η Walmart. Ο μεγαλύτερος retailer διεθνώς σχεδιάζει να προσθέσει νέους διαφημιστικούς χώρους στα καταστήματά του στις ΗΠΑ, αλλά και να αξιοποιήσει με τη μορφή διαφημιστικών υπηρεσιών προς τα brands, τον πολύ μεγάλο όγκο καταναλωτικών data που διαθέτει.

Σύμφωνα με το Reuters, που επικαλείται πηγές με γνώση του θέματος, η Walmart θέλει να δεκαπλασιάσει μέσα στα επόμενα 5 χρόνια τα έσοδά της από τη διαφήμιση (τα οποία το 2020 εκτιμάται πως άγγιξαν το 1 δισ. δολάρια) και μέσα στο ίδιο διάστημα να καταστεί μια από τις κορυφαίες 10 διαφημιστικές πλατφόρμες στις ΗΠΑ. Στο πλαίσιο της προσπάθειας να κατακτήσει αυτό το στόχο, διέκοψε τις εξωτερικές της συνεργασίες σε αυτό το κομμάτι και δημιούργησε in-house το unit με την επωνυμία Walmart Media Group, που πλέον μετεξελίσσεται σε Walmart Connect.

Παράλληλα, ανακοίνωσε πως χτίζει μια νέα διαφημιστική πλατφόρμα με την ad-tech εταιρεία Trade Desk, η οποία θα επιτρέπει στα brands να αξιοποιούν τα άφθονα shopper data που διαθέτει ο κολοσσός των σούπερ μάρκετ, προκειμένου να κάνουν πιο αποτελεσματικές τις διαφημίσεις ακόμη και σε sites και apps που δεν ανήκουν στη Walmart.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα brands θα μπορούν να παρουσιάζουν targeted ads σε συγκεκριμένα ακροατήρια, αξιοποιώντας τα data που διαθέτει η Walmart για την αγοραστική συμπεριφορά σχετικά με κατηγορίες και brands. Στη συνέχεια, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις πωλήσεις στα καταστήματα τις αλυσίδας και να προσαρμόζουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους ανάλογα.

Σημειώνεται πως η Walmart θα πουλά διαφημίσεις σε πάνω από 170.000 οθόνες σε 45.000 καταστήματα στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων και των οθονών στα self-checkout kiosks. Tέλος, αξίζει να αναφερθεί πως σε εκκρεμότητα παραμένει το ενδεχόμενο απόκτησης μεριδίου 7.5 στο TikTok από τον κορυφαίο λιανεμπορικό όμιλο.