To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Ανησυχία για τη συγχώνευση Publicis-Omnicom

WFA: Ανησυχία για τη συγχώνευση Publicis-Omnicom
WFA: Ανησυχία για τη συγχώνευση Publicis-Omnicom

Η συμφωνία των δυο ομίλων, που ανακοινώθηκε στα τέλη Ιουλίου, θα δημιουργήσει τον μεγαλύτερο διαφημιστικό  όμιλο παγκοσμίως, ενώ θα φέρει υπό την ίδια ιδιοκτησιακή στέγη μια σειρά ανταγωνιστικών διαφημιστικών, ψηφιακών και media εταιρειών.

Παράλληλα, σύμφωνα με την WFA, θα δημιουργήσει προοπτική για πιθανές επιπλοκές με αρκετούς πελάτες των δυο ομίλων, οι οποίοι θα αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με εταιρείες που μοιράζονται την ίδια ιδιοκτησία με ανταγωνιστές τους. Σημειώνεται πως η Omnicom έχει στην κατοχή της τις BBDO, TBWA, DDB, OMD και PHD, ενώ στην Publicis ανήκουν μεταξύ άλλων οι Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Digitas, Razorfish και Starcom Mediavest.

«Αναγνωρίζουμε το γεγονός πως ο συνδυασμός τους, μπορεί να παρέχει ενισχυμένες οικονομίες κλίμακας και καλύτερη κατανόηση των περίπλοκων ψηφιακών πλατφορμών, ωστόσο επισημαίνουμε τους κινδύνους της μείωσης ανταγωνισμού και διαφάνειας για τα μέλη μας» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Managing Director της WFA, Stephan Loerke.

TAGS: Global News