To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Η Conny Braams Marketer of the Year 2021

WFA: Η Conny Braams Marketer of the Year 2021
Η Conny Braams, Chief Digital and Marketing Officer της Unilever, ανακηρύχθηκε Global Marketer of the Year 2021, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (World Federation of Advertisers WFA).

Η ευρύτατη διεθνής πείρα της Conny Braams και οι επιδόσεις της στην υλοποίηση αλλαγών σε μεγάλη κλίμακα, συνέβαλαν καθοριστικά στο μετασχηματισμό της Unilever, για την οποία εργάζεται από το 1990, σε έναν future-fit, purpose-led, ψηφιoποιημένο οργανισμό που διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στο consumer marketing. Πολύ πρόσφατα, με την ιδιότητά της ως Executive Vice President, Unilever, Middle Europe and General Manager, Unilever, Benelux, ηγήθηκε της ψηφιοποίησης και του μετασχηματισμού του marketing στην περιοχή.

Aξίζει να σημειωθεί πως η Braams θα πραγματοποιήσει ομιλία στο Global Marketer Conference 2022, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Αθήνα, στις 7 Απριλίου 2022, στο πλαίσιο της Global Marketer Week, καθώς και ότι το 2020 συμπεριλήφθηκε στις λίστες Top 200 Most Influential People του De Volkskrant’s, Power 100 του Campaign, Top 100 Marketers του Marketing Week και Influence 100 του Provoke.

Η βράβευσή της ως Global Marketer of the Year 2021 προέκυψε μετά από ψηφοφορία τόσο ειδικής επιτροπής ειδικών όσο και μελών της WFA. Στην τελική shortlist συμμετείχαν, επίσης, οι Andrea Alvares (Chief Brand, Innovation, International and Sustainability Officer, Natura), Rupen Desai (Global CMO, Dole Sunshine Company),Cristina Diezhandino (CMO, Diageo), Julia Goldin (EVP, Chief Product and Marketing Officer, LEGO Group), Pratik Thakar (Head of Global Creative Strategy and Content, Coca Cola, The Coca-Cola Company), και Jane Wakely (Lead CMO, Mars, Incorporated).