To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Οι φιναλίστ για το Global Marketer of the Year 2025

WFA: Οι φιναλίστ για το Global Marketer of the Year 2025
Η WFA ανακοίνωσε τους έξι φιναλίστ για το βραβείο Global Marketer of the Year 2025, στους οποίους περιλαμβάνονται ηγέτες από τη The Coca-Cola Company, Cathay Pacific, elf Beauty, Grab, Lenovo και Mercado Libre.

Μία επιτροπή 17 ειδικών της βιομηχανίας του μάρκετινγκ εξέτασε περισσότερες από 30 υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν από τον κλάδο, με κάθε κριτή να προτείνει τους κορυφαίους υποψηφίους του. Οι marketers με τις περισσότερες ψήφους ανακηρύχθηκαν φιναλίστ και όλοι θα προστεθούν στο Hall of Fame της WFA. Ο νικητής θα αναδειχθεί από την επιτροπή και θα ανακοινωθεί τον Ιανουάριο του 2026, μετά από συζήτηση των κριτών, η οποία θα βασιστεί στα πιο πρόσφατα δεδομένα της Kantar,- η οποία είναι επίσημος συνεργάτης της WFA-, τόσο από το BrandZ όσο και από την έρευνα Blueprint for Brand Growth.

Οι φιναλίστ είναι οι: Manolo Arroyo, EVP και Global Chief Marketing Officer, The Coca-Cola Company, Edward Bell, General Manager, Brand, Insights and Marketing Communications, Cathay Pacific, Cheryl Goh, Chief Marketing and Consumer Officer, Grab, Emily Ketchen, SVP και CMO, Intelligent Devices Group και International Markets, Lenovo, Kory Marchisotto, Global Chief Marketing Officer, elf Beauty & President, Keys Soulcare και Sean Summers, EVP και Chief Marketing Officer, Mercado Libre.

«Οι φετινοί φιναλίστ αποδεικνύουν για ακόμη μία φορά τον αντίκτυπο που έχουν οι ηγέτες του μάρκετινγκ στις μάρκες τους καθημερινά. Δείχνουν πώς είναι δυνατόν να ανταποκρίνονται στις τεράστιες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στο τοπίο των Μέσων, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στα θεμελιώδη στοιχεία του μάρκετινγκ που αποδεδειγμένα οδηγούν σε ανάπτυξη brand. Συγχαρητήρια σε όλους», δήλωσε ο Stephan Loerke, CEO της WFA.

«Η λίστα είναι ένα σύνολο σπουδαίων brands και των marketers που βοήθησαν να χτιστούν. Η Kantar είναι ενθουσιασμένη που φέρνει μια προοπτική ανάπτυξης βασισμένη σε δεδομένα για καθένα από αυτά τα brands, αξιοποιώντας τα δεδομένα του BrandZ και το Blueprint for Brand Growth ώστε να ενημερώσει τις αποφάσεις των κριτών», ανέφερε ο Mark Visser, Global Head of Consulting στην Kantar.
TAGS: WFA