To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Whole Foods: Προχωρά σε δημιουργικό spec

Whole Foods: Προχωρά σε δημιουργικό spec
Σε αναζήτηση δημιουργικής εταιρείας βρίσκεται η Whole Foods Market, εν μέσω της προετοιμασίας εφαρμογής σχεδίου μείωσης τιμών και της προγραμματισμένης εξαγοράς της από την Amazon.

Η εταιρεία έχει συνεργαστεί για δημιουργικούς σκοπούς με την Partners & Spade από το 2014 και τώρα δημοσίευσε αίτημα για νέες προτάσεις. Εκπρόσωπος της επιχείρησης παντοπωλείου που μετρά 37 χρόνια ζωής, επιβεβαίωσε αυτή την εξέλιξη, ενώ τον προηγούμενο μήνα προηγήθηκε η σημαντική ανακοίνωση της εξαγοράς της από την Amazon αντί 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Στο μεταξύ, η Whole Foods προετοιμάζει σημαντικές κινήσεις στο Marketing και σε αυτό το πλαίσιο προσέλαβε την Sonya Gafsi Oblisk από τη Sam's Club, για να αποτελέσει global VP-marketing, ενώ τον Ιανουάριο επέλεξε τη MediaCom για να χειριστεί τον, ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων, media λογαριασμό στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Τέλος, μόλις πριν από τρία χρόνια η Whole Foods "έτρεξε" την πρώτη εθνική της brand καμπάνια με την υπογραφή της  Partners & Spade και τίτλο "Values Matter".