To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP και Publicis Groupe επέλεξε η Μondelez

WPP και Publicis Groupe επέλεξε η Μondelez
Mε μεγάλους νικητές τους διεθνείς ομίλους επικοινωνίας WPP Group και Publicis Groupe, ολοκληρώθηκε το παγκόσμιο spec της Μondelez για τον δημιουργικό της λογαριασμό.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το AdAge, βασικοί συνεργάτες της Mondelez θα είναι το WPP Group (που ήδη ανήκε στο roster της πολυεθνικής) με επικεφαλής εταιρείες τις Ogilvy και David και το Publicis Groupe, με «αιχμή του δόρατος» την Digitas.

To WPP Group θα έχει την ευθύνη για τους λογαριασμούς των brands της Mondelez στις κατηγορίες που αφορούν την σοκολάτα, τα γλυκίσματα, τα αναψυκτικά και το τυρί ενώ ο όμιλος της Publicis θα χειρίζεται τα brands μπισκότων και τσιχλών.

Σε κάποιες σημαντικές αγορές θα υπάρξουν και συγκεκριμένες συνεργασίες με εξειδικευμένες τοπικές εταιρείες ενώ η The Martin Agency του Ομίλου IPG διατήρησε τον παγκόσμιο λογαριασμό για τα Oreo

Σύμφωνα με στοιχεία του Ad Age Datacente, η Mondelēz βρίσκεται στην 91η θέση της κατάταξης των μεγαλύτερων διαφημιζόμενων παγκοσμίως. Η συνολική της διαφημιστική επένδυση το 2017 υπολογίζεται πως ανήλθε σε 1,25 δις δολάρια