To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP και Publicis οι ωφελημένοι από το spec της Nestle στις ΗΠΑ

WPP και Publicis οι ωφελημένοι από το spec της Nestle στις ΗΠΑ
Οι WPP και Publicis είναι οι μεγάλοι νικητές που αναδείχτηκαν από την αναθεώρηση των δημιουργικών συνεργασιών της Nestle στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επιπλέον, ο IPG κατάφερε να επεκτείνει τη συνεργασία του με την εταιρεία τροφίμων.

Σύμφωνα με πηγές, οι Grey, J. Walter Thompson, Casanova//McCann και Publicis κατάφεραν να αποσπάσουν μέρη του λογαριασμού, με την ολοκλήρωση του σχετικού spec που είχε ξεκινήσει τον Απρίλιο. Αντίθετα, η Doner είναι μια από τις εταιρείες που "κόπηκε" από το ρόστερ, όπως επίσης και η 360i, η οποία χειριζόταν ψηφιακή δουλειά για διάφορα brands.

"Αναζητούμε πάντα τρόπους για να δουλέψουμε καλύτερα και να ενισχύσουμε τις σχέσεις με τις εταιρείες μας. Βάσει αυτού, προχωρούμε σε περιοδικές αλλαγές" σχολίασε εκπρόσωπος της Nestle.

Η αναθεώρηση αφορούσε αρχικά σε κατεψυγμένα γεύματα, προπαρασκευασμένα φαγητά, καφέ και παγωτό. Με βάση όσα έχουν προκύψει, η Grey ανέλαβε τις μάρκες Fit Kitchen, Outshine, Lean Cuisine και Haagen Dazs, προσθέτοντας ATL και digital στις υπάρχουσες αρμοδιότητές της, η JWT διατήρησε το brand Stouffer και κέρδισε την pasta Buitoni, ενώ η Publicis συγκέντρωσε τα κατεψυγμένα pizza brands και ανέλαβε το Coffee-Mate.

Τέλος, η ισπανόφωνη Casanova//McCann επέκτεινε την ευθύνη της στα Nescafé, Nesquik και άλλες προϊοντικές γραμμές. Η αναθεώρηση δεν επηρέασε τις σχέσεις της Nestle με άλλες εταιρείες, όπως οι Leo Burnett και Deep Focus, που θα συνεχίσουν να εργάζονται για το brand Purina.

Σημειώνεται πως η Nestle ξόδεψε 619 εκατομμύρια δολάρια σε paid media στις ΗΠΑ το 2017, σύμφωνα με την Kantar Media.      
TAGS: WPP, Nestle, Publicis