To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Προχώρησε στην εξαγορά της NN4M

WPP: Προχώρησε στην εξαγορά της NN4M
Η WPP συνεχίζει την ασταμάτητη επέκτασή της με την εξαγορά της NN4M, μία mobile commerce shopping app πλατφόρμα που ανάμεσα στους πελάτες της είναι οι Selfridges, River Island, Nestlé και The Body Shop.

Η ΝΝ4Μ προσφέρει καινοτόμους commerce υπηρεσίες για retailers, παρέχοντας στους πελάτες συνδεδεμένες, επικεντρωμένες στην εμπειρία λύσεις, στα mobile και in-store κανάλια.

Η ηγέτιδα στις ψηφιακές λύσεις εταιρεία που έχει έδρα στο Εδιμβούργο και ανθρώπινο δυναμικό 50 ατόμων αναμένεται να γίνει κομμάτι της Wunderman Thomson Commerce και να ενισχύσει την παγκόσμια e-commerce multichannel προσφορά της.

Το πακέτο που προσφέρει η NN4M αποδείχθηκε πολύ ελκυστικό για την WPP, που έχει δώσει προτεραιότητα στο κομμάτι των αγορών και των συγχωνεύσεων, με στόχο να γιγαντώσει ταχύτατα τομείς όπως το as marketing technology και το e-commerce.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τις τελευταίες εβδομάδες η WPP συνεχίζει τις τεχνολογικές εξαγορές, με πιο χαρακτηριστική εκείνη της βραζιλιάνικης software εταιρείας DTI Digital, δείγμα ότι επιδιώκει να δώσει βαρύτητα στις επενδύσεις σε περιοχές με ταχύτατη ανάπτυξη.