To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Σημαντικές περικοπές λόγω κορονoϊού

WPP: Σημαντικές περικοπές λόγω κορονoϊού
Με την λήψη μιας ευρείας γκάμας μέτρων με στόχο τον περιορισμό τους κόστους και την διασφάλιση αποθεμάτων προκειμένου να προστατεύσει –όπου είναι δυνατόν- την κερδοφορία και να διατηρήσει θέσεις εργασίας απαντά, σύμφωνα με το Campaign, το WPP Group στις σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις του Covid-19.

Οι άμεσες ενέργειες περιλαμβάνουν το «πάγωμα» των προσλήψεων, την επανεξέταση των συνεργασιών με freelancers και την αμοιβή τους, την αναβολή των αυξήσεων αποδοχών, που προγραμματίζονται για το 2020 καθώς και την διακοπή όσων χαρακτηρίζονται διακριτικές δαπάνες (discretionary costs).

Στις τελευταίες υπολογίζονται τα έξοδα για ταξίδια και το κόστος συμμετοχής σε θεσμούς βραβείων, με την παρουσίας όπως φαίνεται του WPP Group στο Διεθνές Φεστιβάλ των Καννών να τίθεται εν αμφιβόλω. Επιπρόσθετα, τα μέλη της executive committee και το ΔΣ του WPP Group συμφώνησαν να δεχθούν μείωση της τάξεως του 20% στις αμοιβές ή τους μισθούς τους για τους επόμενους τρείς μήνες.

Ακόμη ο Όμιλος ανακοίνωσε πως θα εξετάσει και άλλα μέτρα τις επόμενες εβδομάδες και μήνες καθώς και ότι αναμένει πως συνολικά με τις κινήσεις της θα εξοικονομηθεί ένα ποσό μεταξύ 700 και 800 εκατ. στερλινών. Σημειώνεται πως η WPP «πάγωσε» επίσης την διανομή μερίσματος στους μετόχους της καθώς και το πρόγραμμα share buyback, που «έτρεχε» μετά την πώληση της Kantar στην Βain Capital. Από τις 2 αυτές ενέργειες αναμένεται να εξοικονομήσει πάνω από 1 δις στερλίνες.
TAGS: WPP