X: Λανσάρει νέο διαφημιστικό εργαλείο με ΑΙ

Το Χ εισάγει το "Trend Genius",
που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη «σχετικών
διαφημίσεων» με βάση τις τάσεις
συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο.
« Έχουμε δει ξανά και ξανά πόσο χρονοβόρο μπορεί να είναι για τους διαφημιζόμενους και τα agencies
να συμβαδίζουν με τον
πολιτισμό και τα trends
και πόσο δύσκολο είναι
να αναπτύσσουν γρήγορα δημιουργικά και
media κατά τη διάρκεια
των στιγμών που σχετίζονται με την
επωνυμία τους», ανέφερε η εταιρεία.
Ως απάντηση σε αυτό το ζήτημα, η X προσπαθεί να δημιουργήσει έναν τρόπο για να αξιοποιήσουν τα brands το ρυθμό της συνομιλίας εντός της εφαρμογής, επιλέγοντας τα θέματα με τα οποία θέλει να ευθυγραμμιστεί ο κάθε χρήστης, όπως Ολυμπιακοί Αγώνες, αθλητικά πρωταθλήματα, μόδα, μουσική, AI και άλλα.
Το X τονίζει ότι όταν η συζήτηση σχετικά με τα επιλεγμένα θέματα ενός διαφημιζόμενου φτάσει σε υψηλό επίπεδο ή ταχύτητα στην πλατφόρμα, μια διαφήμιση με προγραμματισμένο δημιουργικό θα αναπτύσσεται αυτομάτως. Το Trend Genius μπορεί επίσης να προγραμματιστεί μέσω ροών δεδομένων τρίτων, προσθέτει η εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προβάλλουν καθορισμένα δημιουργικά και διαφημίσεις στο X σε «τοπικό επίπεδο» με βάση πραγματικές στιγμές, όπως αποτελέσματα ζωντανών αθλητικών, μοτίβα καιρού και άλλα. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι διαφημιζόμενοι που έχουν δοκιμάσει το Trend Genius αυξάνουν σημαντικά τα ποσοστά αφοσίωσης.
Ως απάντηση σε αυτό το ζήτημα, η X προσπαθεί να δημιουργήσει έναν τρόπο για να αξιοποιήσουν τα brands το ρυθμό της συνομιλίας εντός της εφαρμογής, επιλέγοντας τα θέματα με τα οποία θέλει να ευθυγραμμιστεί ο κάθε χρήστης, όπως Ολυμπιακοί Αγώνες, αθλητικά πρωταθλήματα, μόδα, μουσική, AI και άλλα.
Το X τονίζει ότι όταν η συζήτηση σχετικά με τα επιλεγμένα θέματα ενός διαφημιζόμενου φτάσει σε υψηλό επίπεδο ή ταχύτητα στην πλατφόρμα, μια διαφήμιση με προγραμματισμένο δημιουργικό θα αναπτύσσεται αυτομάτως. Το Trend Genius μπορεί επίσης να προγραμματιστεί μέσω ροών δεδομένων τρίτων, προσθέτει η εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προβάλλουν καθορισμένα δημιουργικά και διαφημίσεις στο X σε «τοπικό επίπεδο» με βάση πραγματικές στιγμές, όπως αποτελέσματα ζωντανών αθλητικών, μοτίβα καιρού και άλλα. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι διαφημιζόμενοι που έχουν δοκιμάσει το Trend Genius αυξάνουν σημαντικά τα ποσοστά αφοσίωσης.