To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Zenith: Δοκιμάζει AI στο media planning

Zenith: Δοκιμάζει AI στο media planning
Η Zenith υποστηρίζει πως έκανε ένα σημαντικό βήμα στο "ταξίδι" προς την αυτοματοποίηση του Media planning, με το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας τεχνητής νοημοσύνης.

Η εταιρεία του ομίλου Publicis αποκάλυψε λεπτομέρειες της νέας προσέγγισης που αναπτύχθηκε το τελευταίο εξάμηνο και δοκιμάστηκε σε συνεργασία με την ασφαλιστική μάρκα Aviva.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία "τραβάει" πληροφορίες από ψηφιακά κανάλια, συνεισφέροντας στις μετατροπές που απαιτεί το ταξίδι του χρήστη και στη συνέχεια χρησιμοποιεί τον διαθέσιμο αλγόριθμο γα να βελτιώσει τα media plans σε πραγματικό χρόνο. Σύμφωνα με όσα ανέφερε η Zenith, η δοκιμή που έγινε στην Aviva, ωφέλησε τη μάρκα να εξοικονομήσει 6% στο cost-per-quote (CPQ) στις αναζητήσεις αυτοκινήτων και 10% στο display advertising.

Μάλιστα, ο επικεφαλής του marketing της Aviva, James Turner δήλωσε ενθουσιασμένος με τα αποτελέσματα και πρόσθεσε πως η εφαρμογή της υπηρεσίας θα βοηθήσει τον διαφημιζόμενο να βελτιώσει τη ROI και να δημιουργήσει "λειτουργική αποδοτικότητα". "Αποτελεί σημαντική καινοτομία από τεχνολογικής πλευράς και είναι το ξεκίνημα μιας πλήρους αυτοματοποιημένης digital planning ικανότητας" ανέφερε ο global head of data and technology της Zenith, Ian Liddicoat.    
TAGS: Zenith