To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Zenith: Λανσάρει νέα παγκόσμια προσέγγιση

Zenith: Λανσάρει νέα παγκόσμια προσέγγιση
Η Ζenith προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας "παγκόσμιας προσέγγισης" με την ονομασία ROI+, καθώς επιδιώκει να προσφέρει περισσότερες "upstream" στρατηγικές συμβουλές σε brands, καθιστώντας παράλληλα το Media buying ακόμα πιο αυτοματοποιημένο.

Ο global brand president της εταιρείας, Vittorio Bonori ανέφερε πως η προσφορά της Zenith είναι λογική, καθώς οι διαφημιζόμενοι κοιτούν πέρα από το marketing και σε μεγαλύτερες προκλήσεις, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

"Προσπαθούμε να παίξουμε μεγαλύτερο ρόλο στις επιχειρήσεις των πελατών, στην αγορά και στην αλυσίδα αξιών. Οι εταιρικές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις συναλλαγών. Θέλουμε να προσφέρουμε περισσότερη συμβουλευτική υποστήριξη" ανέφερε ο Bonori.

Η προσέγγιση ROI+ θα εστιάσει σε τρία πεδία: την "upstream" στρατηγική δουλειά για να βοηθήσει τους πελάτες στο κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, την πλήρη καταγραφή του καταναλωτικού ταξιδιού ώστε να σχεδιαστεί η κατάλληλη προσωποποιημένη λύση και την μεγιστοποίηση της "χαμηλότερης" media αποτελεσματικότητας μέσω αυτοματοποίησης.

Ο Bonori αποκαλεί την εξέλιξη αυτή σαν τη μεγαλύτερη "ανανέωση" του brand positioning της Zenith τα 15 τελευταία χρόνια, ενώ σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία αναβάθμισε το λογότυπό της, δίνοντάς του τρισδιάστατη προσέγγιση. Η αλλαγή της Zenith ακολουθεί στην ευρύτερη αναδιάρθρωση των media επιχειρήσεων του μητρικού ομίλου Publicis, που έλαβαν χώρα την περσινή χρονιά.         
TAGS: Zenith