To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Industry Next: From CSR to CSV and ESG

Industry Next: From CSR to CSV and ESG
Στις 31 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκε ο δέκατος Virtual Dialogue του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα BRAND NEXT.

Παρακολούθησαν 46 εταιρείες από τον χώρο του retail, των τροφίμων, της ηλεκτρικής ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, των βρεφικών ειδών, των παιχνιδιών, των τραπεζικών υπηρεσιών, της τεχνολογίας, της ανάπτυξης, επένδυσης & διαχείρισης ακινήτων, της παροχής υπηρεσιών σε θέματα που σχετίζονται με την αειφορία, την εταιρική υπευθυνότητα και την πράσινη οικονομία, της επαγγελματικής Υγείας και Ασφάλειας, του e-business, της επεξεργασίας μετάλλων, των media, της διαφήμισης, της ψηφιακής επικοινωνίας, της έρευνας, του καλλιτεχνικού χώρου, του ακαδημαϊκού χώρου, αλλά και εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με επίκεντρο τα παιδιά.

O Μιχάλης Σπανός, Founder & Managing Director, GLOBAL SUSTAIN και ο Αχιλλέας Ιωακειμίδης, Ειδικός Σύμβουλος της Διοίκησης της ΔΕΗ σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, σε μία συζήτηση με τον Ντίνο Αδριανόπουλο, CEO, NEW ADVISOR, ανέδειξαν πώς, με οδηγό τη βιώσιμη ανάπτυξη, μπορεί να δημιουργηθεί επιμεριζόμενη αξία μεταξύ επιχειρήσεων, κοινωνιών, ανθρώπων και περιβάλλοντος. Τα συμπεράσματα του 10ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

1. Στην νέα αυτή εποχή οι εταιρείες στηρίζονται πλέον στις αρχές της ιδέας του CSV (Creating Shared Value), αλλά και των κριτηρίων ESG (Environment, Society, Governance), δηλαδή με οδηγό τη βιώσιμη ανάπτυξη πώς μπορεί να δημιουργηθεί επιμεριζόμενη αξία μεταξύ επιχειρήσεων, κοινωνιών, ανθρώπων, και περιβάλλοντος.

2. Είναι πλέον κυρίαρχη τάση στη διεθνή επενδυτική κοινότητα οι επενδυτές να επιλέγουν εταιρείες και επενδύσεις με θετικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα.

3. Oι εταιρείες χρειάζεται να έχουν ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό αφήγημα ώστε να πείθουν όλες τις κοινότητες, επενδυτικές, θεσμικές, πολιτειακές, τοπικές, καθώς και τους πολίτες, ότι λειτουργούν με διαφάνεια και υπευθυνότητα προς όφελός τους.

4. Αξίζει να δεσμευτούν σε αρχές και στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης γιατί μπορούν να μειώσουν κόστη και να περιορίσουν κινδύνους, να προσελκύσουν ευκολότερα επενδύσεις και χρηματοδότηση, να δουν αύξηση πωλήσεων και ικανοποίηση πελατών εφόσον δρουν υπεύθυνα απέναντι στο περιβάλλον ή την κοινωνία, ενώ παράλληλα βελτιώνεται το επίπεδο δέσμευσης των εργαζομένων και των συνεργατών.

5. Οι στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης λειτουργούν προς όφελος της δημόσιας εικόνας μιας εταιρείας, της φήμης και του ονόματός της.

Ο επόμενος Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 07/04