Νέα συνεργασία ΕΛ.ΑΣ. με «To Χαμόγελο του Παιδιού»
Yπεγράφη νέο, επικαιροποιημένο Σύμφωνο Συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYπεγράφη νέο, επικαιροποιημένο Σύμφωνο Συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ από όλη την Ελλάδα ένωσαν τις δυνάμεις τους και χάρισαν χαμόγελα στα παιδιά από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», τα Παιδικά Χωριά SOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την παράδοση επιταγών ύψους 40.083€ ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη, στην Πειραιώς, το «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», η πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή "προσφέρω" φιλοξενεί την διευθύντρια Σχεδιασμού Ανάπτυξης και ιδρυτικό μέλος του μη κερδοσκοπικού σωματείου «Δεσμός», Εκάβη Βαλλερά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα υλοποιείται για 8η συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή φιλοξενεί την γενική διευθύντρια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, Σοφία Κουβελάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασισμένη στην πλατφόρμα επικοινωνίας Σεβασμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη δική σας συνεισφορά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα ανοίξει μια στοργική αγκαλιά για κάθε εγκαταλελειμμένο μωρό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Τhe Lidl Skills Trap, το πρωτότυπο βιωματικό διαδραστικό παιχνίδι απόδρασης της Lidl Ελλάς, που δεν έκρυβε παγίδες, αλλά το κλειδί για μία επιτυχημένη καριέρα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦιλοξενεί στα γραφεία της συναντήσεις εργασίας του Σ.Κ.Ε.Π.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μήνα Δεκέμβριο η δράση προληπτικής Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφτηκε περιοχές των Δήμων Λευκάδας, Δραπετσώνας-Κερατσίνι και Πύργου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΙΚΕΑ, πιστή στην περιβαλλοντική της στρατηγική, καταργεί τα πλαστικά μιας χρήσης, τόσο από τις συλλογές της όσο και από τα Εστιατόρια ΙΚΕΑ, τα ΙΚΕΑ Café και τα IKEA Bistro εντός των καταστημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory