Lidl: 1 χρόνος χωρίς πλαστική σακούλα
Εδώ και ένα χρόνο απέσυρε οριστικά τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕδώ και ένα χρόνο απέσυρε οριστικά τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίνει και πάλι τον πρώτο λόγο στα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα των αθλητών και αθλητριών που υποστηρίζει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αξία της διαφορετικότητας και της κουλτούρας ενσωμάτωσης «γιόρτασε» η KPMG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία έκθεση τέχνης και επιστήμης, που αποκαλύπτει τη «διάχυτη» νοημοσύνη του κόσμου των φυτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΔΙΠΤ είναι χορηγός επικοινωνίας του Πανελλήνιου Ψηφιακού Διαγωνισμού «Λέμε ΌΧΙ στον Σχολικό και Διαδικτυακό Εκφοβισμό»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ3.950 αιτήσεις έχει δεχθεί η Ψηφιακή Ακαδημία Γονέων από τις αρχές του χρόνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amuse Concept Events προχώρησε σε προσφορά ογδόντα πέντε δωροεπιταγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEνημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ παρουσιάζει τη νέα δρομική του ταυτότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελλάδα και η Κύπρος ανάμεσα στους νικητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργάζονται για τη διανομή προϊόντων που θα γίνει σε 44 κοινωνικές υπηρεσίες στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory