ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί σε συνεργασία με 9 αλυσίδες σουπερμάρκετ-λιανεμπορίου ενημερωτική καμπάνια για τις αλλαγές στη νομοθεσία για τη μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί σε συνεργασία με 9 αλυσίδες σουπερμάρκετ-λιανεμπορίου ενημερωτική καμπάνια για τις αλλαγές στη νομοθεσία για τη μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως κάθε χρόνο οι μαθητές του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος «ντύνουν» με περίσσια αγάπη και μεράκι το Bazaar και την Χριστουγεννιάτικη Γιορτή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Νέα Γενιά Ζηρίδη, διοργανώνει και φέτος το φιλανθρωπικό Χριστουγεννιάτικο Bazaar, με σκοπό την ενίσχυση του θεσμού των υποτροφιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Media Strom παραχωρεί τα καινοτόμα προϊόντα της προκειμένου να υποστηρίξει τον καθιερωμένο πλέον θεσμό “Sleep Over”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε συνάντηση με αντικείμενο συζήτησης την διαμόρφωση Εθνικής Στρατηγικής για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε τα εγκαίνια του πρωτοποριακού εκθέματος «Το ΑΒητάρι της δια-
τροφής», στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας.
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η πέμπτη δράση αστικής παρέμβασης των My market, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΑΝΤ1, μέσω της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας, «Κάνε την αγάπη, πράξη», συμβάλλει με έμπρακτο τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των παιδιών και των οικογενειών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού», και φέτος τα Χριστούγεννα, προσκαλεί τους φίλους του, να επισκεφτούν τα χριστουγεννιάτικα bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stoiximan ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο World Outdoor Gymnastics Gala.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ πραγματοποιεί την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018 ολοήμερο αφιέρωμα για την προβολή των δράσεων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα 23 χρόνια δράσης του πανελλαδικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 1994, η Mondelez στηρίζει και υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Σοκολάτα και ο Παυλίδης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory