Global Sustain: Έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της
Παρουσία μελών, συνεργατών και φίλων, η Global Sustain υποδέχθηκε τη νέα χρονιά με την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία μελών, συνεργατών και φίλων, η Global Sustain υποδέχθηκε τη νέα χρονιά με την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος, θέλοντας να συμβάλλει στην προώθηση της υιοθεσίας αδέσποτων ζώων, ενισχύει το πρόγραμμα Υιοθεσίας Σκύλων της Pedigree, προβάλλοντας τα ειδικά video του Pedigree Dog Channel στις οθόνες των καταστημάτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη πραγματοποιήθηκε η έκτη τελετή απονομής βραβείων της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην τιμητική διάκριση «Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα και την Ευρώπη 2018» απέσπασε η British American Tobacco Hellas...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαρτυρίες από συμμετέχοντες στο Διεθνές Πρόγραμμα Διοίκησης και Επιχειρηματικότητας για Μαθητές Λυκείου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτήσια Έρευνα του Κέντρου Αειφορίας (CSE) για την Έκδοση Εκθέσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των φετινών δράσεων για την ασφαλή χρήση του Internet, η καμπάνια Kids@Safety, στηρίζει το CSI Institute (Cyber Security International Institute), σε ένα καινοτόμο εγχείρημα διαδικτυακής εκπαίδευσης για γονείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον απολογισμό του έργου του για το 2017 παρουσίασε την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018 «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ, πιστός στη στρατηγική του να δημιουργεί αξία για την ελληνική κοινωνία και την οικονομία, συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την υλοποίηση του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΟΠΑΠ Forward».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια τολμηρή καμπάνια που αναδεικνύει την εύκολη πρόσβαση των παιδιών και εφήβων σε πορνογραφικό υλικό που αφθονεί στο διαδίκτυο, λανσάρει η δράση Kids@Safety προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους γονείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών (ΣΕΒΤ), προκήρυξε για 8η συνεχή χρονιά τον Εθνικό Διαγωνισμό για τη δημιουργία Οικολογικών - Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής, ECOTROPHELIA 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεύτηκαν οι συντελεστές του Stoiximan.gr 12ου Διεθνούς Μαραθωνίου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» και του Protergia 6ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory