H WIND για την ασφάλεια στο διαδίκτυο με το kids@safety
Συμβάλει στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και στη δημιουργία του υπεύθυνου ψηφιακά πολίτη του αύριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβάλει στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και στη δημιουργία του υπεύθυνου ψηφιακά πολίτη του αύριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 13η χρονιά στο διεθνή δείκτη FTSE4Good Emerging και για 3η χρονιά στη λίστα Best Emerging Performers Ranking από την Vigeo Eiris της Moody’s ESG Solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπετειακή εκδήλωση με δέσμευση της Πολιτείας και Φορέων για ενδυνάμωση της συνεργασίας με το Ι.Ο.ΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σημαντικό αυτό παγκόσμιο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έχει μία και μόνο αποστολή: να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εκδήλωση του Κέντρου Αειφορίας για τη Σημασία των Δεικτών ESG και Πώς Βελτιώνονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGrant Thornton και αία δημιουργούν το πρωτοπόρο ESG & Sustainability Transformation Toolkit
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 16ος Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΟΤΕ καταγράφει τη συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ στη δημιουργία ενός κόσμου καλύτερου για όλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποίησαν υποβρύχιους και παράκτιους καθαρισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια όγδοη συνεχή χρονιά, σε συνεργασία με το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι περιλαμβάνει η θεματολογία του φετινού Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά, από το 2020, η bwin και η Ένωση «Μαζί για το Παιδί», έχουν ανακατασκευάσει συνολικά πέντε γήπεδα συνολικού εμβαδού άνω των 1.800 τ.μ. σε δύο ακριτικά μέρη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροετοιμασία και υλοποίηση επικοινωνιακής καμπάνιας ευαισθητοποίησης των δημοτών για την συλλογή των βιοαποβλήτων στη πηγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory