«Μαζί για το Παιδί» & Έλληνες Πρόσκοποι: Ασπίδα Προστασίας για τα δικαιώματα παιδιών
Παγκόσμια Ημέρα ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια Ημέρα ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει συμπεριληφθεί στη σειρά δεικτών FTSE4Good ως αποτέλεσμα των επιδόσεών του σε τομείς όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η στήριξη της κοινωνίας και η εταιρική διακυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα έργο τέχνης που τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Μια ομάδα καλλιτεχνών που αναζητά την εκ νέου ανακάλυψη της ανθρωπιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη ψηφιακή δράση εθελοντικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμαχία υπέρ της ζωής χωρίς πλαστικά μίας χρήσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτέλνουν το δικό τους μήνυμα πρόληψης απέναντι στον καρκίνο του μαστού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνυμα για τη συνεπιμέλεια των παιδιών και την προστασία της ψυχικής τους υγείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ανακοινώσει νέα βήματα στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς τους για την υποστήριξη και ενίσχυση του μαζικού εμβολιασμού στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Eurohoops Academy υποδέχθηκε τη νέα ομάδα ταλαντούχων νέων στις εγκαταστάσεις του Eurohoops Dome
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2010 αποτελεί μέρος της πολύπλευρης στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας, γύρω από τον άξονα «Κοινωνία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ bwin συνεχίζει να υποστηρίζει έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δράσεις αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory