To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω» από τα My market

«Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω» από τα My market

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου η πέμπτη δράση αστικής παρέμβασης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, My market, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω». Η ανάπλαση πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Φιλικής Εταιρείας στον Βόλο και αποτέλεσε συνέχεια των τεσσάρων επιτυχημένων δράσεων, που έχουν προηγηθεί μέσα στο 2018, τόσο εντός όσο και εκτός Αττικής.

Στην πρωτοβουλία έλαβαν μέρος 99 εθελοντές, μεγάλοι και παιδιά από την οικογένεια των My market της πόλης του Βόλου καθώς και μέλη της ομάδας της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας ethelon.

Οι εθελοντές που συμμετείχαν στη δράση,  επιδιόρθωσαν και έβαψαν 14 παγκάκια,  φύτεψαν 120 αρωματικά φυτά, και χρησιμοποίησαν 70 λίτρα χρώμα για να βάψουν τα 70 τ.μ. έκτασης του πάρκου, καταφέρνοντας να το μετατρέψουν σε χώρο πρασίνου και αναψυχής για τους κατοίκους της γειτονιάς πολύ κοντά σε ένα από τα My market της πόλης.

Συνολικά, στις πέντε δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί όλο το 2018  σε Βύρωνα, Ίλιον, Λαμία, Περιστέρι και Βόλο στο πλαίσιο του «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω» έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 390 εθελοντές, έχουν τοποθετηθεί περισσότερα από 280 φυτά, ενώ έχουν επιδιορθωθεί πάνω από 84 παγκάκια. Τα αναδιαμορφωμένα πάρκα και οι πλατείες βελτιώνουν την καθημερινότητα των κατοίκων αυτών των περιοχών υπογραμμίζοντας τη δύναμη της ομάδας, την αξία του προγράμματος,  την αξία του εθελοντισμού και την αξία της συνεισφοράς.

Τα My market, ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας, ανέλαβαν τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία εταιρικής κοινωνικής και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, καθώς και στην έμπρακτη συνεισφορά στην τοπική κοινότητα, μέσω πράσινων δράσεων.

Με βασικό σημείο αναφοράς το περιβάλλον, τη γειτονιά και τους κατοίκους της, η εταιρεία προγραμματίζει και για το 2019 τη συνέχεια του Προγράμματος τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια.

TAGS: My market