To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec από τον Δήμο Ελληνικού- Αργυρούπολης

Spec από τον Δήμο Ελληνικού- Αργυρούπολης
Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης πραγματοποιεί διαγωνισμό για την «Προετοιμασία και υλοποίηση επικοινωνιακής καμπάνιας ευαισθητοποίησης των δημοτών για την συλλογή των βιοαποβλήτων στη πηγή».

Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 62.000 και το έργο αφορά στον σχεδιασμό και πραγματοποίηση ενημερωτικής εκστρατείας, με στόχο την ευαισθητοποίηση των δημοτών. Στο πλαίσιο αυτό, θα πραγματοποιηθεί η οργάνωση και υλοποίηση ενός προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με στόχο τη λεπτομερή ενημέρωση των πολιτών που θα συμμετέχει στη δράση της χωριστής συλλογής βιοαποβλήτων, την εξοικείωσή του με νέες έννοιες και πρακτικές, την καθοδήγηση και την ενθάρρυνση για συμμετοχή. Η καμπάνια θα έχει σαν στόχο την ενημέρωση και την παρότρυνση για συμμετοχή των πολιτών, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του σχεδίου διαχείρισης βιοαποβλήτων καθώς επίσης και η γρήγορη επίτευξη των σχετικών στόχων.

Πιο συγκεκριμένα, ο ανάδοχος, θα πρέπει να εκπονήσει Σχέδιο Ενημέρωσης- Ευαισθητοποίησης. Το Σχέδιο θα αφορά την ολοκληρωμένη προσέγγιση που θα πρέπει να ακολουθήσει ο Δήμος για την Ενημέρωση- Ευαισθητοποίηση των πολιτών, κατά τους τρείς μήνες πριν την εφαρμογή και κατά τους πρώτους εννέα μήνες εφαρμογής του προγράμματος Διαλογής στην Πηγή. Στο σχέδιο θα πρέπει να διαχωρίζονται σαφώς οι διαφορετικές Φάσεις υλοποίησης, και οι στόχοι που θα πρέπει να επιτευχθούν.

Επίσης, θα πρέπει να υλοποιήσει την καμπάνια ενημέρωσης, η οποία θα αφορά όλες τις δράσεις που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν κατά τους τρείς μήνες πριν την εφαρμογή (1η Φάση) και κατά τους πρώτους εννέα μήνες εφαρμογής του προγράμματος Διαλογής στην Πηγή (2η Φάση). Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να σχεδιαστεί και να εκτυπωθεί πληροφοριακό υλικό, να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί το περίπτερο πληροφόρησης, και να υλοποιηθεί η καμπάνια στα social media. Επίσης θα πρέπει να εκπαιδευτεί το προσωπικό, να γίνει διανομή ενημερωτικού υλικού, και να υλοποιηθούν στοχευμένες δράσεις ευαισθητοποίησης σε τοπικές εκδηλώσεις, σε δρόμους, σε σχολεία κ.λπ. Θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον τρεις (3) κεντρικές ανοικτές ενημερωτικές εκδηλώσεις, πέντε (5) ενημερωτικές εκδηλώσεις στα σχολεία και σε φορείς και ενημερώσεις πόρτα-πόρτα. Συνολικά εκτιμάται ότι θα πρέπει να εκτυπωθούν περίπου 100.000 φυλλάδια, και 500 αφίσες.

Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου