To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καλπάζει το Influencer Marketing

Καλπάζει το Influencer Marketing
Ρεκόρ ανάπτυξης που φτάνει το 83% καταγράφει η ετήσια δαπάνη του influencer marketing στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά, σύμφωνα με έρευνα της Instascreener.

Η παραπάνω εταιρεία ανέλυσε σχεδόν όλες τις χορηγούμενες αναρτήσεις στο Instagram και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2019 οι εταιρείες ξόδεψαν 442 εκατ. δολάρια στο influencer marketing. Η αύξηση συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο φτάνει στο 18% και μεταφράζεται σε 69 εκατ. δολάρια. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το δεύτερο τρίμηνο 314 εκατ. δολάρια κατευθύνθηκαν στο Instagram, όμως τα 58% είχαν ως αποδέκτες ψεύτικους ακόλουθους.

Η Fashion Nova ήταν η πρώτη σε δαπάνες εταιρεία, με προϋπολογισμό 5,5 εκατ. δολαρίων που δόθηκε σε influencers, ενώ την ακολουθεί η βότκα Ciroc με 3,4 εκατ. δολάρια και η Flat Tummy Co με 2,9 εκατ. δολάρια.