Οι Marketers μπροστά στις νέες προκλήσεις
Το adbusiness & το advertising.gr σε συνεργασία με την Hellenic Research House διεξάγει έρευνα στην οποία μπορούν να συμμετέχουν οι αναγνώστες μας - στελέχη των τμημάτων Μάρκετινγκ, προκειμένου να αποτυπωθούν οι διαφορετικές ανάγκες τους, όπως έχουν διαμορφωθεί μέσα από τις ειδικές συνθήκες που βιώνουν οι καταναλωτές.
Τα συμπεράσματα και το περιεχόμενό της θα παρουσιαστούν στα adbusiness & www.advertising.gr, ώστε να αποτελέσουν μία χρηστική πηγή πληροφόρησης για το σύνολο της αγοράς.
Επενδύστε 5 λεπτά από το χρόνο σας και λάβετε μέρος ΕΔΩ.