
Bloode: Christmas Market και Εθελοντική Αιμοδοσία στις 13 και 14 Δεκεμβρίου
Στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Δημοτική Αγορά Κυψέλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Φροντίζοντας το δέρμα των ασθενών με σακχαρώδη διαβήτη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνοχή και ταχύτητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκστρατεία για την ενημέρωση – ευαισθητοποίηση σε θέματα πρόληψης δημιουργίας και διαλογής στην πηγή των βιοαποβλήτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖωντανεύουν 1.000 στρέμματα με 70.000 δέντρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιπλέον παρέχει στους υπότροφους σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις για όλη τη διάρκεια των σπουδών τους αλλά και δυνατότητα πρακτικής άσκησης στον Όμιλο ΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα θα διατεθούν για την ενίσχυση του έργου του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο, «ΕΛΠΙΔΑ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4η συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα Plastic Free Greece ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία σε επιπλέον έξι τουριστικούς προορισμούς. Από το 2020 έχουν συλλεχθεί συνολικά 5.871kg απορριμμάτων στο πλαίσιο παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών στη νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory